PERSBERICHT: Financiallease.nl tekent 3-jarig contract met eMagiz

Rob ter Brugge, CEO eMagiz (links) & Jerlijn Kasmani, Directeur Digitale Innovatie FinancialLease.nl (rechts).

Op vrijdag 13 februari 2021 hebben Jerlijn Kasmani, Directeur Digitale Innovatie van Financial Lease Nederland BV en Rob ter Brugge, CEO van eMagiz Services BV, hun handtekening gezet onder een driejarige samenwerkingsovereenkomst.

FinancialLease.nl, marktleider op het gebied van Financial Lease met betrekking tot nieuwe en jong gebruikte auto’s gaat het low-code Enterprise iPaaS van eMagiz inzetten om zijn indrukwekkende groei (ook afgelopen jaar in de top-100 snelst groeiende bedrijven van Nederland bij de FD Gazellen) verder te versnellen. Daarnaast vraagt de toenemende omvang van het bedrijf om een platform om zijn digitale transformatie beter te faciliteren en te orkestreren.

Na een relatief kort maar intens kennismakingstraject, gevolgd door een RFP procedure, besloot FinancialLease.nl te kiezen voor het eMagiz iPaaS met alle door het platform ondersteunde integratiepatronen: Messaging, API Gateway en Event Streaming.

Jerlijn Kasmani meldt: ‘Het eMagiz iPaaS platform geeft ons flexibiliteit om in eigen beheer meer bedrijfsprocessen te automatiseren en verdere digitalisering van ons product te realiseren. Een essentieel component om met onze organisatie slim verder op te kunnen schalen.’

Het is juist dit type snel groeiende klanten waar de ene stap in hun digitale ontwikkeling snel wordt opgevolgd door de volgende. Dan heb je behoefte aan een robuust en veelzijdig integratieplatform, met een hoge, vanaf de eerste dag te realiseren ROI en een TCO die met je groeitempo mee schaalt. Ik ben er trots op dat FinancialLease.nl met zijn keuze voor het iPaaS van eMagiz het vertrouwen uitspreekt dat wij die behoefte invullen’, aldus Rob ter Brugge.

Over FinancialLease.nl
FinancialLease.nl is in 2011 begonnen in een klein kantoorpand in Nieuwegein met slechts drie werknemers die dagelijks bezig waren om de eerste autobedrijven aan te sluiten en leaseovereenkomsten op te maken. In de negen jaar die volgden is FinancialLease.nl uitgegroeid tot de marktleider op het gebied van Financial Lease, met een ruime voorraad nieuwe en jong gebruikte auto’s.

Inmiddels is FinancialLease.nl gevestigd in een nieuw kantoorpand aan het Bisonspoor Business Center te Maarssen. Zij streven ernaar om iedere ondernemer de beste Financial Lease oplossing te bieden voor hun organisatie. FinancialLease.nl maakt het de ondernemer makkelijk om zo snel en voordelig mogelijk te rijden in een betrouwbare (bedrijfs)auto zodat zij zich kunnen focussen op wat echt belangrijk is: ondernemen!

Over eMagiz
eMagiz is al ruim 10 jaar een Nederlandse ontwikkelaar en aanbieder van een Low-Code Enterprise Integration Platform as a Service (iPaaS) en actief in de applicatie- en data integratiemarkt. eMagiz ziet dat bedrijven die zich maximaal en efficiënt digitaal transformeren, succesvoller en toonaangevend zijn in hun markt. eMagiz wil de beste en logische keuze zijn om bedrijven hierbij te helpen.

eMagiz doet dit door een platform te bieden, waarmee u alle applicaties en systemen eenvoudig en overzichtelijk digitaal kunt integreren en waarmee u uw datastromen optimaal kunt automatiseren en beheren. Binnen eMagiz modelleert u integratie modellen op visuele wijze, waardoor integratie ontwikkeling laagdrempelig en begrijpelijk wordt en u een toekomstbestendig integratie landschap kunt creëren. Door gebruik te maken van flexibele standaard componenten die de integratiepatronen messaging, API en event streaming (Kafka) gebruiken, of een combinatie hiervan (hybride), heeft u altijd de best passende oplossing voor al uw integratie uitdagingen. Hierdoor kan uw organisatie de brug slaan tussen business en IT, vormen integraties niet langer de bottleneck in uw ontwikkelprojecten en kunt u uw digitale transformatie programma op koers houden en zelfs versnellen. Het ISO 27001 gecertificeerde en SOC-2 compliant eMagiz iPaaS is het integratie platform voor toonaangevende klanten als BAM, PostNL, Komatsu Europe, Mobinck (Autobinck groep) en TVM verzekeringen.

nl_NL_formal